Helg shopping!

Jag har shoppat alldeles för mycket den här helgen, usch jag har typ inga moula kvar! Ja, jag måste helt enkelt börja jobba igen. Jag kom precis hem från simhoppet, och sitter nu och gör ett halsband. Dagen har varit bra, självklart är jag extremt deppig att skolan börjar imorn! Nej, nu ska jag återvända min koncentration till halsbandet!

Här är bilder på helgens inköp!

Ljusa slitna jeans från Zara - väldigt inne just nu, så vill ni ha dom så får ni skynda.
Jag köpte dom hör vid norrmalmstorg, och då var det några av de sista. Så off you go!


Knälång väst - också från Zara. Den var på rea så den var super billig. Så
vill ni ha den så måste ni skynda lika mycket som på jeansen!


Out of control, oversized t-shirt från TopShop. Köpte den för de sista pengarna
på mitt presentkort. Och det var lätt värt det!


Stickad kort T-shirt från Beyond Retro. Den är sjukt snygg på. Ganska kort liksom,
tänk er till höga jeans som går ovanför midjan typ.

Okej, nu kom pappa hem med maten, ska käka lite nu. Puss & Kram!

Och just det, visste ni att jag har en till blogg, bara om mode, tillsammans med min kompis sara?
Intresserad? Klicka här: twoinstyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0