Helloisan!

Konitchiwa bloggen!
Idag har jag varit med My, Linda, Jossan, Amanda, Sara. Vi var på karlaplan och åt på mc donalds. Mmmm, yum! Innan det var jag och Jossan på H&M, jag köpte mina skor! Aaaah, dem är underbara! Sen gick vi till H&M igen på karlaplan, jag köpte en stickad väst och ett oranget nagellack. Jag laddar upp bilder sen. Just nu kollar jag på Las Vegas, älsklings program!
Ända problemet med mina nya kärleks skor - är att det är svårt att skutta på solsken när det krampar sönder i tårna. Aaaaanyway, så måste jag gå nu. Har läxförhör i franska imorn. Prutt!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

fan vad jag ska köpa västen ;)

du har verkligen asfin blogg!

2009-01-14 @ 18:30:39
URL: http://saragt.blogg.se/
Postat av: Anonym

merci, du med sötis! :)

2009-01-14 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0