Ingarö.

Just nu sitter jag på landet - ingarö. Eftersom jag börjar klockan 08.10 imorgon, så måste jag åka härifrån riktigt tidigt på morgonen. Usch, jag vet inte om jag orkar det, moahaha! Kvällen har flutit på finfint! Jag åt middag på ciao ciao med mamma, baltsar, erik. Jag åt en margherita och drack sprite - mmm! Jag känner mig lite trött, skönt att det är fredag imorn. I helgen händer det inte så mycket. Imorgon ska jag vara med sara efter skolan, vi ska skippa runt lite på stan. Tänkte att jag kunde gå till beyond retro, känner för att hitta ett riktigt fynd! Sen ska jag försöka övertala sara till att vi ska åka till söder och gå i lite second hand butiker, jag vill hitta ett par coola skor, jag får väl ladda upp en bild på dom om jag hittar dom. Idag efter skolan var jag med Alice, vi gjorde toast. Och medans jag tittade på tv, ritade hon. Nej, nu ska jag vara en duktig människa och försöka lösa hela problemet med att jag GLÖMDE min läxmapp i skolan -  vi som har engelska prjoekt till imorgon. Jag måste hitta Misery Business (paramore) texten och skriva ner den i mitt skrivhäfte. Tur att jag redan har hunnit översätta den. Sen får jag helt enkelt svara på frågorna i skolan eller något. Jag måste också hitta lite fakta om bandet. Hmm - jag fick just en snilleblixt! Jag skriver ner infot på ett papper som jag sedan snabbt klistrar in under någon av rasterna. Japp, det ska jag göra. Jag får helt enkelt göra det nu! Slänger in en önske outfit sen!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0