Onsdag kl 09.09

Godmorgon på er! Jag tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg, eftersom jag inte har något annat för mig. Jag har sovmorgon idag, som sagt var. Jag börjar 10.20. Just nu sitter jag och dricker mitt favorit te - indian spice - och äter knäckemacka med ost. Jag har lite ont i magen så det kanske är bra med fullkorn då. Nä, jag vet inte. Aja, det är rätt gott ändå. Jag sitter och  läser lite cosmopolitan också. Av någon anledning så prenumererar vi på den - hos pappa?! Haha, men det är en rätt rolig tidning ändå. Idag så ska jag vara med Alice efter skolan. Vi ska pimpa våra iPodar - mina "diamanter" håller på att ramla av. Nej, nu måste jag plugga lite extra till franskan. Innan det ska jag slänga in gårdagens och dagens outfit. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0