Petras place.




på bilden - från vänster; daniela, elsa petra.

Är hos petrisen med daniela. Vi har precis kollat på dumpad, världens skönastefilm - ja! Vi tänkte att vi skulle vara lite nyttiga, så vi käkade selleri, morötter och paprika i dipp, istället för godis. Så nyttigt! Jag älskar grönsaker, speciellt selleri, man känner sig så sjukt fräsch när man äter det. Haha. Som ni ser på bilden är vi sjukt övertrötta. Det blev inget utgående ikväll, det längsta vi gick var till videobutiken lucky / boxx och till 7/11. Petra och Daniela är extremt sociala, sitter och skickar låtar till varandra. Så jag passade på att slänga in ett litet inlägg och sätta på misery business - min  favoritlåt av paramore. speciellt aukustisk i green room. hayley sjunger så jävla bra där - alla som gillar paramore fattar vad jag menar. det var någon som komenterade här och skrev att paramore var ett emo band. ganska ovetande människa. PARAMORE ÄGER, OKEJ?! hihi. aja, jag kanske slänger in ett litet inlägg sen - vi får se hur det blir. ska gå in på net-a-porter nu. det är rea där! www.netaporter.com.
pussar!

Kommentarer
Postat av: aleex / alice

Vi håller me , dom äger !

Men elsa lilla dom e ju ett emo band så du kanske inte ska lyssna på deras musik då!!

2009-01-17 @ 02:18:05
URL: http://shoelace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0